• Splošni pogoji poslovanja
    • Splošni pogoji poslovanja

      Splošni pogoji poslovanja spletne strani www.izaja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Svetujemo vam, da pred uporabo strani pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne oddajate naročil na spletni strani www.izaja.si.

      V nadaljevanju ponudnik: IZAJA, organizacija in izvedba dogodkov za otroke, Sara Levičar s.p. d.o.o.., Hrastinska pot 42, 8250 Brežice

      Uporabnik postane vsaka fizična  oseba, ki preko spletne strani odda naročilo oziroma kupi Izaja izdelke ter vsaka fizična, ki opravi registracijo.

      Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje in Pogoje poslovanja.

    • Cene, plačilo in ažurnost podatkov
    • Cene, plačilo in ažurnost podatkov

      Vse cene izdelkov v spletni trgovini ne vsebujejo DDV, ker nismo davčni zavezanci. Cene so označene v evrih (EUR). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine www.izaja.si. Cena ne vključuje dostave.

      Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

      Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

    • Plačilo po predračunu
    • Plačilo po predračunu

      V primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo s predračunom na vaš e-mail, z vsemi ustreznimi podatki za nakazilo. Pri plačilu uporabite UPN obrazec in poravnajte predračun preko spletne banke, na banki ali na pošti. Pošiljka bo odposlana po prejetem plačilu. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine.

    • Plačilo po povzetju
    • Plačilo po povzetju

      Kupnino za naročene izdelke boste plačali uslužbencu Pošte Slovenije ob dostavi pošiljke.

      Postopek nakupa

      1. Sprejetje naročila

      Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Po tem ima kupec v roku ene ure možnost preklicati svoje oddano naročilo. Če si je kupec na spletni strani registriral uporabniški račun, so mu vsi podatki v zvezi z naročilom dostopni preko njegovega uporabniškega profila.

      2. Potrditev naročila

      Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

      3. Odpremljanje blaga

      Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

    • Naročanje
    • Naročanje

      Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd..). Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem desnem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano.

      Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@izaja.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira in odpošlje. Splošni pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga in kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali primeru pritožbe.

    • Dostava in stroški dostave
    • Dostava in stroški dostave

      Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih (1-2 delovnih dni). V primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom nas kontaktirajte na naš e-naslov: info@izaja.si.

      V primeru, da blaga, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, se bomo z vami, preko kontaktnih podatkov, dogovorili o dobavnem roku.

      Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije. Strošek dostave znaša 3,9 EUR.

      V primeru nakupa nad 40 EUR so stroški dostave brezplačni.

    • Nakup brez tveganja
    • Nakup brez tveganja

      Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu.

      Potrošnik mora o nameravanem vračilu najkasneje v 14-ih dneh od prejetja izdelka pisno obvestiti ponudnika na e-naslov info@izaja.si, izdelek pa vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o nameravanem vračilu. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

      Ob vračilu bomo na vaš TRR nakazali vračilo kupnine. Lahko pa se odločite za zamenjavo in izberete drug izdelek.

      V primeru, da ste prejeli paket, ki se je poškodoval med transportom (embalaža ima vidne poškodbe) ali kaže znake odprtja, ga takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Prosimo vas, da o tem obvestite tudi nas na e-mail: info@izaja.si.

    • Izjava o varovanju osebnih podatkov
    • Izjava o varovanju osebnih podatkov

      Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev na naši spletni strani na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

      Z oddajo vaših osebnih podatkov v obrazcu naročila soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo. Osebni podatki, ki jih zbiramo ob naročilu izdelka so: ime in priimek, naslov, e-naslov in telefonska številka. V primeru naročila za pravno osebo, še davčna številka. Če želite, da vaše podatke zbrišemo, nam to sporočite na e-naslov info@izaja.si.

      Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

    • Odveza odgovornosti
    • Odveza odgovornosti

      Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. V primeru, da se cena in dobavljivost izdelka spremenita tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

    • Pritožbe in spori
    • Pritožbe in spori

      Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@izaja.si ali po klasični pošti na naslov: IZAJA, organizacija in izvedba dogodkov za otroke, Sara Levičar s.p. d.o.o.., Hrastinska pot 42, 8250 Brežice

      Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

    • Dostopnost informacij
    • Dostopnost informacij

      Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja; kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka; vse cene jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki ponudnika.

    • Kontaktni podatki podjetja
    • Kontaktni podatki podjetja

      IZAJA, organizacija in izvedba dogodkov za otroke, Sara Levičar s.p. d.o.o.Hrastinska pot 42, 8250 Brežice

      E-mail naslov: info@izaja.siTel.: 070/811-705

      [/dt_sc_tabs_vertical][/dt_sc_full_width]

      To Top